با تجربه ترین شکسته بندی ایران ، با یک قرن تجربه
روش شکسته بندی
روش شکسته بندی

روش شکسته بندی

روش شکسته بندی

روش شکسته بندی یکی از موثرترین و بهترین روش هایی است که افراد برای از بین بردن آسیب هایی بدنی خود می توانند از آن استفاده نمایند. همان طور که اطلاع دارید شکستگی یک نمونه از انواع آسیب‌ دیدگی می باشد که به طور معمول برای استخوان های بدن اتفاق می افتد. منظور از شکستگی استخوان باز و یا به عبارتی ترکیبی آن است که استخوان شکسته شده از پوست بیرون زده است.

حوادث زیادی باعث وقوع این اتفاق می شود از جمله تصادف، زمین خوردن و یا حتی آسیب‌ های ورزشی که بسته به استحکام استخوان های فرد و میزان ضربه وارده می توان شکستگی استخوان را در انواع رده قرار داد. از جمله دیگر دلایل شکستگی استخوان، کاهش تراکم استخوان و بیماری پوکی استخوان می باشد که فرد دچارضعیفی استخوان می ‌شود.

انواع درمان‌ مختلف از جمله شکسته بندی به منظور بهبود شکستگی دست و پا، شکستگی مهره های کمر و لگن و … وجود دارد که مورد بررسی های زیادی قرار گرفته شده است و نتیجه آن شد که از آن می توان به عنوان یک روش تاثیرگذار در درمان انواع شکستگی ها استفاده نمود. در این مطلب قصد داریم شما را به طور کامل با این روش آشنا کنیم و بگوییم که از چه مزیت هایی برخوردار است.

از چه روش هایی برای شکسته بندی استفاده می شود

همان طور که پیش تر بیان کردیم استفاده از روش شکسته بندی یک روش موثر برای درمان شکستگی های استخوان استفاده می شود. در کنار این روش از دیگر شیوه ها اعم از گچ گیری، نیز استفاده می گردد که هر کدام دارای مزایا و معایب مختص به خود هستند. در روش گچ گیری نیاز به مراقبت های بسیار زیادی خواهید داشت.

از جمله این مراقبت ها عبارت اند از وارد نکردن هیچ گونه ابزاری در گچ جهت خاراندن چرا که این کار به گچ آسیب میزند و گاهی نیاز پیدا می کنید عمل گچ گیری را دوباره انجام دهید. همچنین پوست دور گچ بایستی که به شکل روزانه مورد بررسی قرار گیرد چرا که ممکن است پوست شما دچار بروز قرمزی و زخم شود.

مورد دیگر انجام عمل جراحی است و بدون شک در اطرافیان خود کسانی را داشته اید که این کار را با هدف درمان دیسک کمر و یا دیگر شکستگی ها انجام داده اند. برخی از انواع جراحی برای درمان شکستگی عبارت اند از تعویض نمودن مفصل، پیوند استخوان و ... که هر کدام با توجه به وضعیت بیمار استفاده می شود.

عمل جراحی برای شکستگی باز انجام می شود و باید حتما توسط یک پزشک ماهر و بسیار با تجربه صورت گیرید چرا که در غیر این صورت باعث بروز مشکلات بیشتری برای فرد می شود.

درمان خانگی دیسک کمر

گاهی افراد برای درمان دیسک کمر متوسل به انواع روش درمان خانگی دیسک کمر می شوند از جمله استفاده نمودن از کمربند و بی تحرک ماندن کمر بیمار، استفاده نمودن از وسایلی همچون کیف آب گرم و ... و قرار دادن آن روی کمر، استفاده نمودن از انواع پماد مسکن مثل ژل دیکلوفناک، انجام ماساژ ملایم و ...

متاسفانه تمامی موارد گفته شده در بالا روش قطعی برای درمان دیسک کمر در منزل به حساب نمی آیند و در بسیاری از موارد تنها به عنوان تسکین کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرند.

توصیه ما به شما استفاده از روش مطمئن و موثر شکسته بندی است. استفاده از روش شکسته بندی باعث می شود تا بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، عارضه بوجود آمده به طور کامل بهبود یابد، تنها بایستی توسط فردی که تمامی آموزش های پیشرفته در این زمینه را فرا گرفته، انجام شود.

درمان کمردرد زنان

بانوان زیادی هستند که دچار کمر درد می باشند و علل زیادی برای این کمر درد وجود دارد از جمله انجام کارهای سنگین که به مرور زمان باعث فرسایش مفاصل زانو و کمر آن ها شده است. توصیه ما به شما جهت درمان قطعی کمر درد زنان آن است که به یک شکسته بند مجرب و باسابقه در این زمینه مراجعه فرمایید تا با استفاده از روش هایی همچون رگ گیری و ... در کوتاه ترین زمان کمر درد شما را بهبود ببخشد.

جمع بندی

یکی از افرادی که در زمینه شکسته بندی سابقه طولانی دارد و تا کنون توانسته رضایت صد در صدی بیماران خود را کسب نماید جناب آقای معین مومنی می باشند. گفتنی است که شما با خیال راحت و با اطمینان خاطر می توانید به ایشان مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است نحوه استراحت برای درمان دیسک کمر نیز توسط ایشان به بیماران آموزش داده می شود و در صورت نیاز برای آن ها پمادهای گیاهی را تجویز می کنند که مراحل بهبود را تسریع می بخشند.

پس به جای درمان خانگی کمردرد زنان و ... به منظور درمان سریع درد دیسک کمر به آقای مجتبی مومنی مراجعه فرمایید تا بهترین و سریع ترین روش درمان خود را دریافت نمایید

 

0 نظر
نظرات شما