با تجربه ترین شکسته بندی ایران ، با یک قرن تجربه
آیا درمان شکسته بندی موثر است؟
آیا درمان شکسته بندی موثر است؟

آیا درمان شکسته بندی موثر است؟

آیا درمان شکسته بندی موثر است؟

 

درمان شکسته بندی

 

یکی از سوالاتی که معمولا برای افراد پیش می آید این است که آیا درمان شکسته بندی گزینه مناسب و موثری برای درمان دردهای افراد است؟ معمولا زمانی که پای شما رگ به رگ می شود و یا حس می کنید یکی از استخوان های مچ دست شما در اثر فعالیت های نامناسب در رفته است، دو راه بیشتر ندارید. در چنین مواقعی یا باید به فیزیوتراپ مراجعه کنید و یا باید مشکل خودتان را با شکسته بند مطرح نمایید. هر کدام از این راه هایی که انتخاب می کنید می تواند بر روی پروسه درمان شما، مدت زمانی که قرار است دوره نقاهت را طی کنید و همچنین نتیجه نهایی درمان اثر بسیار زیادی داشته باشد.

شکسته بندی چیست؟

پیش از هر چیز دیگری ابتدا باید بدانید که شکسته بندی چیست؟ شکسته بندی یکی از مواردی است که از جمله روش های باستانی برای درمان دردهایی همچون شکستگی های استخوان ها، در رفتن و جا به جا شدن استخوان ها و رگ ها و... استفاده می شده است. این موارد را می توانید با کمک فیزیوتراپ نیز درمان کنید، اما چند نکته و تفاوت اساسی بین این دو مورد وجود دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

تفاوت های شکسته بندی و فیزیوتراپی

همان طور که گفته شد بین فیزیوتراپی و شکسته بندی تفاوت هایی وجود دارد که این موارد را بررسی خواهیم کرد که شما نیز بتوانید هرچه بهتر و راحت تر تصمیم خودتان را بگیرید.

·        مدت زمان درمان

گاهی اوقات پروسه درمان فیزیوتراپی می تواند بسیار طولانی باشد و همین موضوع سبب می شود تا بیمار از درمان خسته شده و آن را رها کند. این در حالی است که در درمان های شکسته بندی، پروسه درمانی کوتاه تر بوده و معمولا و حداکثر یک ماه بیشتر طول نمی کشد.

·        هزینه های درمانی

مورد بعدی نیز در خصوص هزینه های مربوط به درمان است. هزینه های درمانی در شکسته بندی بسیار پایین تر از هزینه های درمانی فیزیوتراپی است و این موضوع سبب می شود تا افرادی که توان پرداخت مالی هزینه های سنگین درمانی را ندارند، بتوانند از پس این مورد بربیایند. هزینه های درمانی در حقیقت هم شامل هزینه های بیمارستان و هم شامل آتل ها، داروها، هزینه های رفت و آمد و... می شوند که می تواند بسیار زیاد شود.

·        نیاز یا عدم نیاز به جراحی

مورد بعدی در خصوص نیاز و یا عدم نیاز به جراحی است. بسیاری از موارد همچون شکستگی های استخوانی و یا در رفتگی های عمیق رگ ها را اگر به فیزیوتراپ نشان دهید احتمالا روش جراحی را به شما پیشنهاد می دهند. این موضوع سبب می شود تا بیمار علاوه بر هزینه ها و پروسه طولانی که قرار است برای درمان طی کند، با مواردی همچون نتایج ناموفق عمل جراحی نیز روبرو شود.

این در حالی است که اگر از خدمات شکسته بندی استفاده شود، می توان گفت که نتیجه کار بسیار مناسب خواهد بود و از این بابت می توانید با خیال آسوده طی یک دوره کوتاه نتیجه مورد نظرتان را بگیرید.

گیاه شکسته بندی

یکی از اصطلاحات جالبی که ممکن است در حوزه شکسته بندی بشنوید در مورد گیاه شکسته بندی است. گیاه شکسته بندی می تواند بر روی بهبود درمان شکسته بندی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. همین موضوع در حقیقت سبب می شود تا پروسه درمان به شکل بهتری طی شود.

فراموش نکنید که گیاه شکسته بندی نمی تواند پروسه درمانی را سریعتر کند، بلکه سبب می شود درد بیمار بیشتر تسکین پیدا کند و از سوی دیگر نیز باعث می شود کلسیم و مواد معدنی که بدن بیمار نیاز دارد، در طی دوره درمانی تامین شود و فرد از این بابت دچار مشکل نگردد.

گاهی اوقات می شنوید که تعداد کمی از داروها نقش تسریع کننده پروژه درمانی را نیز دارند، اما این موضوع به این معنی نیست که هر گیاهی این خاصیت را دارد. برای آن که در این زمینه بتوانید بهتر متوجه شوید که کدام گیاه این خاصیت را دارد، می توانید به یک شکسته بند معتبر و مطمئن مراجعه کنید. برای آن که از این بابت خیالتان راحت باشد نیز بهتر است حتما موسسه و مرکز درمانی را انتخاب کنید که در این حوزه دارای سابقه درخشان و مشخص شده ای باشد.

جمع بندی

درمان شکسته بندی می تواند همان طور که گفته شد یکی از راه هایی باشد که افراد مختلف از آن استفاده می کنند تا مشکلات خود را برطرف سازند. به این دلیل که درمان شکسته بندی از روش های نوین پزشکی کمی متفاوت است، می تواند نتایج متفاوت تر و حتی سریعتری را نیز داشته باشد. به همین دلیل باید این موضوع را در نظر داشته باشید که حتما از یک شکسته بند معتبر و مورد اعتماد در این زمینه کمک بگیرید. آقای مرتضی مومنی یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه است که کار شکسته بندی را به صورت خانوادگی و از پدر بزرگ خودش یاد گرفته و سپس دوره های پیشرفته آن را نیز طی کرده است.

1 نظر
  1. ت 1تست 1تت 1تست 1ت
    1401/02/29
    ت 1تست 1تت 1تس
    ت 1تست 1تت 1تست 1تت 1تست 1ت
    ت 1تت 1تست 1ت
نظرات شما