با تجربه ترین شکسته بندی ایران ، با یک قرن تجربه
رگ گیری کمر
رگ گیری کمر

رگ گیری کمر

رگ گیری کمر

رگ گیری کمر از جمله روش های درمانی است که به منظور بهبود دردهای کمر مورد استفاده قرار می گیرد. کمر درد یکی از بیماری های شایع می باشد که امروزه بسیاری از افراد اعم از پیر و جوان با آن درگیر هستند به گونه ای که آن ها را روانه بیمارستان می کند. به طور تقریبی می توان گفت که 80 درصد از مردم برای یک بار هم که شده درگیر این بیماری شده اند.

گاهی کمر درد تا جایی ادامه می باشد که بیمار دیگر توان انجام فعالیت های روزانه خود را ندارد و وی را خانه نشین می کند. حال این سوال مطرح می شود که اگر دچار کمر درد شدیم از چه راهکارهای درمانی جهت درمان این بیماری می توان استفاده کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم زمانی که شما دچار گرفتگی عضلانی در ناحیه کمر خود می شوید می توانید با کمک رگ گیری، دردهای خود را التیام بخشید و در بیشتر مواقع بیماری خود را به طور کامل بر طرف نمایید.

چنان چه شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که با این بیماری دست و پنجه نرم می کنید و به دنبال راهی هستید تا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین عوارض، دردهای خود تسکین دهید، فیلم طریقه رگ گیری کمر را مشاهده فرمایید تا بیشتر با این روش آشنا شوید و دریابید که چگونه می تواند کمر درد شما را برطرف نماید.

برای رگ گیری کمر به کدام متخصص مراجعه کنیم

چیزی که کاملا مشخص است این موضوع است که فرد مورد نظر شما بایستی آموزش رگ گیری کمر را به شکل کاملا تخصصی فرا گرفته باشد و این کار را به نحو احسنت و اصولی انجام دهد. متاسفانه امروزه افراد زیادی هستند که ادعا می کنند می توانند رگ گیری کمر را انجام دهند در حالی که هیچ گونه صلاحیتی جهت انجام این کار ندارد و به جای بهبود دردهای بیماران، مشکلات بیشتری را برای آن ها بوجود می آورند که گاها جبران آن ها امکان پذیر نیست، پس حتما به این نکته دقت داشته باشید که فرد مورد نظر بایستی صلاحیت لازم را داشته باشد.

یکی از متخصصانی که می توانید با خیالی آسوده به مهارت ایشان اعتماد کنید، آقای معین مومنی می باشد که در ادامه مطلب شما را بیشتر با وی و مهارت های ایشان در زمینه رگ گیری کمر، رگ گیری گردن، جا انداختن دیسک گردن و ... آشنا خواهیم کرد.

رگ گیری کمر

نشانی

تهران - سه راه افسریه جاده امام رضا سه راه سیمان میدان غنی آباد ، کوچه شهید مهدی ترانشلو پلاک 15


تماس با : 09121570409

لطفا جهت هماهنگی و رزرو نوبت تماس بگیرید ، با تشکر

رگ گیری کمر چه مدت طول میکشد

پیچ‌ خوردگی و یا کشیده شدن غیر منتظره عضله و یا تاندون در بخش پایینی کمر، استفاده غیر معمول و طولانی ‌مدت از عضلات ناحیه کمر، وارد کردن فشار زیاد بر عضلات پشت به وسیله وزنه سنگین و ...، استرس پی در پی بر عضلات پشت بواسطه وضعیت نامناسب و ... از جمله عواملی هستند که موجب رگ به رگ شدن کمر می شوند.

این موضوع که رگ گیری کمر چقدر طول می کشد به بسیاری از عوامل از جمله تخصص فردی که قصد دارد این کار را برای شما انجام دهد، میزان گرفتگی عضلانی شما و .... بستگی دارد اما معمولا بین 30 تا 60 دقیقه انجام می پذیرد. لازم به ذکر است این که عمل رگ گیری کمر شما چه مدت زمان به طول می انجاد موضوع حائز اهمیتی نیست بلکه بایستی توجه داشت که این کار به شکل صحیح و اصولی انجام شود تا بتوان تاثیر آن را مشاهده نمود.

چنان چه درمان شما به شکل صحیح انجام پذیرد، ممکن است طی مدت زمان شش تا حداکثر هشت هفته کمر درد شما به طور کامل برطرف گردد. البته باید گفت که زمان بهبودی شما با توجه به شدت آسیبی که دیده اید و یا این که علت کشیدگی عضلات شما چه بوده است، متغییر است.

چنان چه دچار رگ به رگ شدن سمت چپ کمر، رگ به رگ شدن کمر و ... شده اید حتما روش رگ گیری کمر را امتحان نمایید چرا که بسیار تاثیرگذار بوده و به راحتی و با کمترین عوارض نسبت به دیگر روش ها می توانید بیماری خود را درمان کنید.

مشاوره رایگان!

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


تماس با : 09121570409

مومنی

جمع بندی

یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین افرادی که می توانید با خیالی آسوده رگ گیری گردن و کمر خود را به آن بسپارید، آقای معین مومنی می باشد. ایشان به واسطه سالیان طولانی فعالیت در این زمینه و کسب تجربه به واسطه بیماران زیادی که داشته اند و همچنین دوره های آموزشی حرفه ای که دیده اند، می توانند به شکل کاملا تخصصی رگ گیری کمر را برای شما انجام دهند.

علاوه بر این، داروها و پمادهای گیاهی تجویز شده توسط ایشان تا حد زیادی می توانند موجب تسریع روند درمان کمر درد شما شود به شرط آن که مرتب و به طور صحیح مورد استفاده قرار گیرند. پس توصیه می کنیم برای رهایی از شر این بیماری و برگشتن به زندگی روتین خود به ایشان اعتماد نموده تا شاهد بازیابی سلامت خود در کوتاه ترین زمان ممکن باشید.

 

0 نظر
نظرات شما