با تجربه ترین شکسته بندی ایران ، با یک قرن تجربه
درمان سریع دیسک گردن
درمان سریع دیسک گردن

درمان سریع دیسک گردن

درمان سریع دیسک گردن

درمان سریع دیسک گردن موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به شرح کامل آن بپردازیم اما پیش از آن نیاز است اطلاعاتی را در مورد دیسک گردن کسب نمایید. گردن یک قسمت مهم از ستون فقرات می باشد. ستون فقرات سرویکال در گردن تشکیل شده از هفت استخوان می باشد که با کمک ‏دیسک میان مهره ای از هم جدا شده اند.

این دیسک ها باعث می شوند ستون فقرات به صورت آزادانه حرکت داشته باشند و این که مانند یک کمک فنر در زمان انجام دادن فعالیت های حرکتی عمل می کنند. چنان چه لایه خارجی احاطه شده توسط دیسک پاره شود، بخش ژله مانند آن بواسطه شکاف خارج می شود و موجب ایجاد فتق دیسک می شود.

آشنایی با درمان سریع دیسک گردن از طریق شکسته بندی

از جمله راه های درمانی دیسک گردن می توان به مواردی از قبیل شکسته بندی و جا انداختن دیسک گردن اشاره داشت. روش شکسته بندی این گونه انجام می شود که ابتدا فرد متخصص میزان آسیب را در گردن شما بررسی می نماید و بعد از انجام ماساژهای مورد نیاز، آن محل را با استفاده از پماد ها و دارو های مخصوص پوشانده و در آخر با کمک ابزار و تجهیزات خاصی آن را محکم میبندد.

بسیاری از افراد هستند که با کمک این روش موفق به درمان دیسک گردن خود شده اند، تنها نکته حائز اهمیت در این مورد که باید حتما مورد توجه افراد قرار گیرد آن است که این کار بایستی توسط فرد مجرب و با مهارت انجام پذیرد در این غیر این صورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری برای وی ایجاد شود. یکی از افراد سرشناس و حاذق در این زمینه که تا کنون موفق به کسب رضایت صد در صدی بیماران خود شده است، آقای معین مومنی می باشد که در ادامه مطلب بیشتر با وی آشنا می شوید.

گفتنی است که علت دیسک گردن در جوانی انجام ورزش ها و حرکات غیر اصولی می باشد که متاسفانه ممکن است تا مدت زمان طولانی همراه فرد باشد. علاوه بر این سیگار کشیدن، بلند کردن اجسام سنگین، قرار گرفتن بدن در حالت های نادرست برای مدت طولانی (خصوصا افرادی که از لپ تاپ استفاده می نمایند)، انجام فعالیت های استرس زا و ایجاد تنش، تماشای تلویزیون، خوابیدن با بالش های بلند و کوتاه و همچنین رانندگی طولانی مدت از جمله علل بروز دیسک گردن در دوران جوانی است.

آیا پیاده روی برای دیسک گردن مضر است

اگر شما نیز این سوال را دارید که ورزش برای دیسک گردن مفید است یا خیر باید بگوییم که برخی از ورزش ها مفید و برخی دیگر ضرر دارد. به عنوان مثال پیاده‌ روی یکی از بهترین گزینه ها برای بیمارانی است که به دیسک گردن مبتلا شده اند. به این علت که این کار موجب تحریک جریان خون و همچنین اکسیژن به سلول‌ های بدن می‌ گردد.

علاوه بر این پیاده‌ روی موجب هیدراته نگه داشتن دیسک‌ ها می شود که نقش مهمی در بهبودی دارد. لازم به ذکر است در صورتی که انجام ورزش باعث بروز ناراحتی در ناحیه گردن شما شد، سریعا جهت درمان آن اقدام فرمایید.

نام سایت

مشاوره رایگان!

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


تماس با : 09121570409

مومنی

درمان سریع دیسک گردن در خانه

  • استراحت: چنان چه مثل بیشتر مردم می باشید، حتما یک زندگی پر مشغله و پر استرس را دارا هستید. اما در صورتی که به بیماری دیسک گردن مبتلا می باشید و درد گردن شما افزایش پیدا کرده است، بایستی که فعالیت های سخت را کاهش دهید. توصیه می شود در زمان استراحت یک حالت راحت داشته باشید و استراحت خود را تا زمان دستیابی به بهبودی کامل ادامه دهید.
  • استفاده از گرما و سرما: در آغاز درد گردن و زمانی که گردن شما دچار التهاب می شود، از ماساژ یخ بر روی گردن خود استفاده نمایید. مدت زمان مناسب ماساژ یخ در اولین گام، بین ده دقیقه تا یک 15 دقیقه بر روی ناحیه گردن می باشد. با این روش شاهد کاهش التهاب در این بخش می باشید.
  • استفاده از انواع روغن گیاهی: استفاده نمودن از انواع روغن های گرم و گیاهی نیز در درمان دیسک گردن تاثیر بسزایی دارد. یکی از روغن هایی که افراد مجاز به استفاده از آن هستند، ترکیب روغن سیاه دانه و زیتون می باشد که بایستی خیلی آرام در مسیر عضلاتی که دچار گرفتگی شده اند و بر روی گردن در حالی که بر روی زمین دراز کشیده اید، استفاده شود. بهتر است از فرد دیگری جهت اعمال روغن های گیاهی بر روی گردن خود استفاده نمایید.

نشانی

تهران - سه راه افسریه جاده امام رضا سه راه سیمان میدان غنی آباد ، کوچه شهید مهدی ترانشلو پلاک 15


تماس با : 09121570409

لطفا جهت هماهنگی و رزرو نوبت تماس بگیرید ، با تشکر

جمع بندی

چنان چه به دنبال راهی جهت درمان دیسک گردن خود هستید توصیه می کنیم از تخصص و تجربه آقای معین مومنی استفاده نمایید. افراد جهت درمان قطعی دیسک گردن خود می توانند با خیالی آسوده به آقای مومنی اعتماد نمایند و تمامی دستورالعمل های تجویز شده توسط ایشان را با به طور دقیق رعایت نمایند تا در مدت زمان کوتاه سلامتی کامل خود را بازیابند.

 

0 نظر
نظرات شما