با تجربه ترین شکسته بندی ایران ، با یک قرن تجربه
درمان دیسک گردن بدون جراحی
درمان دیسک گردن بدون جراحی

درمان دیسک گردن بدون جراحی

درمان دیسک گردن بدون جراحی

درمان دیسک گردن بدون جراحی یکی از مواردی است که بسیاری از بیماران از آن اطلاع ندارند و تصور می کنند دیسک گردن آن ها فقط و فقط با روش جراحی بهبود می یابد در حالی که چنین تصوری کاملا اشتباه است. خوشبختانه امروزه بسیاری از روش ها ابداع گردیده که با کمک آن ها می توان مشکل دیسک گردن را به طور صد در صدی بر طرف نمود.

پیش از آن که موثرترین روش های درمان دیسک گردن یعنی جا انداختن دیسک گردن و رگ گیری را به شما معرفی کنیم بهتر است اطلاعاتی را در مورد دیسگ گردن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به طور دقیق بگوییم که دیسک گردن چیست؟ همان طور که می دانید مهره‌ های گردن شما هفت عدد می باشند که در میان آن ها یک ماده ژلاتینی به نام دیسک گردن وجود دارد.

دیسک همچون بالشتی می باشد که موجب می گردد حرکت این مهره‌ ها بر روی یکدیگر به نرمی صورت بگیرد و در عین حال قادر به توزیع فشار جمجمه از روی مهره‌ ها می باشد. در حقیقت دیسک یک نوع مفصل می باشد مانند دیگر مفاصل بدن با این تفاوت که ساختاری منحصر به فرد جهت جای گیری مهره‌ ها بر روی یکدیگر داراست.

در طول ستون فقرات، دقیقا در قسمت پشت دیسک ها، یک کانالی قرار گرفته است که نخاع از درون آن عبور می نماید. منظور از بیماری دیسک گردن در واقع مجموعه ‌ای از بیماری های است که دیسک گردن را درگیر می کنند.

مشاوره رایگان!

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


تماس با : 09121570409

مومنی

علت دیسک گردن در جوانی

یکی از عللی که باعث بروز دیسک گردن در جوانان می شود، عوامل ژنتیکی می باشد و معمولا نزدیکان درجه یک بیمار اعم از پدر، مادر و... به این عارضه دچار شده اند. علاوه بر این دیسک گردن در جوانان ممکن است به خاطر آسیب دیدگی ناشی از تصادف و یا حتی خود به خود و به خاطر سبک زندگی فرد بوجود آید.

گاهی جوانان اقدام به بلند کردن اجسام سنگین می کنند و تصور می کنند که به خاطر قوه جسمانی خوبی که دارند می توانند از پس هرکاری بر می آیند در حالی که گاهی یک اتفاق ساده ممکن است باعث شود تا مدت زمان طولانی با درد دیسک گردن دست و پنجه نرم کنند. همچنین مشاهده می شود جوانانی که دخانیات مصرف می کنند در مقایسه با دیگر افراد هم سن خود، بیشتر به این عارضه دردناک مبتلا می شوند.

چنان چه شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال راهی جهت درمان درمان قطعی دیسک گردن خود هستید توصیه می کنیم ادامه مطلب را مطالعه فرمایید تا به شما فردی را معرفی کنیم که می تواند دیسک گردن شما را بدون جراحی یا دیگر راه های درمانی که عوارض جدی در پی دارند، بهبود ببخشد.

بهترین روش درمان دیسک گردن بدون جراحی

امروزه بسیاری از افراد به دنبال درمان سریع دیسک گردن هستند و در عین حال هیچ تمایلی به انجام عمل جراحی ندارند. خبر خوب برای این دسته از افراد آن است که درمان های زیادی جهت برطرف نمودن درد دیسک گردن وجود دارد، از جمله این روش ها، درمان خانگی دیسک گردن می باشد. اما باید توجه داشته باشید که این روش تضمینی نیست و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی دو مرتبه دچار درد دیسک گردن خواهید شد. بنابراین توصیه می کنیم از روش های غیر جراحی که عموما توسط شکسته بند آموزش دیده ارائه می گردد، استفاده نمایید.

درمان خانگی دیسک گردن

یکی از روش های خانگی درمان دیسک گردن، ورزش کردن می باشد به گونه ای که با انجام حرکات کششی می توان دردهای خود را تا حدودی تسکین داد. استراحت کردن نیز تا حدودی می تواند شما را از شر دیسک گردن خلاص کند اما متاسفانه باید بگوییم که شما تا زمانی که در حالت استراحت هستید می توانید از دست این بیماری خلاص شوید، استفاده از ارتزها (گردنبندهای مخصوص) نیز به افرادی توصیه می شود که دچار این بیماری هستند.

نام سایت

جا انداختن دیسک گردن توسط شکسته بند

این که شما به کدام یک از این روش ها احتیاج دارید بستگی به شدت بیماری شما دارد و ایشان بنابر تخصص و تجربه خود هر کدام را که نیاز باشد، برای درمان شما استفاده می نمایند. در روش جا انداختن دیسک گردن نیرویی ناگهانی به قسمت مفصل وارد می شود که باعث جا به جا شدن مفصل گردن (کمی بیشتر از دامنه حرکتی) می گردد.

جا انداختن دیسک گردن و رگ گیری باعث می شود بیمار حساس راحتی در ناحیه گردن داشته باشد. همچنین بعد از انجام این کار یکسری دارو و پمادهای گیاهی تجویز می شود که بایستی حتما مورد استفاده قرار گیرند چرا که تکمیل کننده درمان بیمار می باشند.

نشانی

تهران - سه راه افسریه جاده امام رضا سه راه سیمان میدان غنی آباد ، کوچه شهید مهدی ترانشلو پلاک 15


تماس با : 09121570409

لطفا جهت هماهنگی و رزرو نوبت تماس بگیرید ، با تشکر

توصیه ما به شما جهت درمان قطعی دیسک گردن مراجعه به شکسته بند معین مومنی و استفاده از استعداد و دانش وی می باشد. ایشان با کمک روش هایی از قبیل رگ گیری و جا انداختن دیسک گردن قادرند علائم دیسک گردن حاد را رفع نمایند و دردهای شما را تسکین دهند به گونه ای که برای همیشه از دست این بیماری خلاص شوید.

0 نظر
نظرات شما