با تجربه ترین شکسته بندی ایران ، با یک قرن تجربه
درمان خانگی دیسک گردن
درمان خانگی دیسک گردن

درمان خانگی دیسک گردن

درمان خانگی دیسک گردن

درمان خانگی دیسک گردن همواره مورد توجه افرادی قرار گرفته است که به درد گردن مبتلا شده اند و سعی دارند راهی را بیابند که دردهای آن ها را تسکین دهند. از جمله مهمترین مواردی که باعث بوجود آمدن درد در ناحیه گردن می گردد، دیسک گردن است. امروزه با در نظر گرفتن زندگی شهری و همچنین افزایش چشمگیر استفاده از وسایلی مانند موبایل، لپ تاپ و ...، بیش از گذشته افزایش شیوع دیسک گردن و کاهش سن مبتلا شدن به آن را شاهد هستیم.

دیسک گردن چیست؟

منظور از دیسک همان صفحاتی می باشد که در بین مهره ها جای گرفته است و بیشتر در اثر ضربه های وارده در تصادف، ورزش های نادرست و غلط، پایین افتادن طولانی مدت سر (به عنوان مثال زمانی که از گوشی همراه با سر خم به مدت طولانی استفاده می گردد و یا این که مطالعه می نماییم) وجود می آید.

انجام دادن این کارها می تواند باعث افزایش فشار بر لایه های خارجی غضروف گردد که نتیجه آن پاره شدن لایه بیرونی و از بین رفتن دیسک است. به یاد داشته باشید هنگامی که دیسک گردن بوجود می آید و هنگامی که دیسک با عصب هایی که در مجاور آن جای گرفته اند برخورد می کند، بیمار دردهای بسیار شدیدی را تجربه می کند که به طور معمول نخست در قسمت گردن، بخش پشت کتف و در شرایط تشدید دردها، به قسمت دست ها انتشار می یابد.

توجه داشته باشید که دیسک گردن جزو دشوار ترین بیماری هایی است که در ناحیه ستون فقرات ایجاد می گردد. با در نظر داشتن این موضوع که نخاع در ناحیه گردن به قسمت دیسک ها نزدیک می باشد، تمام سعی خود را به کار گیرید تا این بیماری را به طور صحیح و سریع درمان نمایید. راه های درمانی زیادی برای درمان درد دیسک گردن قابل استفاده می شود و اکثر افراد شیوه هایی را ترجیح می دهند که دشوار نباشد و در خانه قابل انجام باشد.

درمان خانگی دیسک گردن موثر است؟

این که آیا درمان خانگی دیسک گردن موثر است یا خیر؟ سوال بسیاری از افراد می باشد و ما قصد داریم در این مطلب به شرح کامل این سوال بپردازیم. یقینا این که به راحتی بتوان دیسک گردن خود را با کمک روش های خانگی به طور کامل درمان کرد نشدنی است و تنها می توان به طور موقت دردهای ناشی از این عارضه را کاهش داد.

استراحت کردن، استفاده از گرمایش و سرمایش، داشتن حالت بدنی مناسب، استفاده نمودن از گردنبندهای مخصوص، روغن گیاهی، پمادهای حاوی منتول، انواع داروها، ورزش های گردن و حرکات کششی گردن از جمله راهای درمان خانگی دیسک گردن و کمر می باشد که افراد می توانند از آن ها استفاده نمایند.

ورزش نیز برای دیسک گردن مفید بوده تا حد زیادی می تواند دردهای شما تسکین بخشد به شرط آن که طبق اصول انجام شود در غیر این صورت نه تنها درد را بهبود نمی بخشد بلکه منجر به ایجاد ناراحتی های بیشتر برای فرد بیمار نیز می شود. چنان چه دچار علائم دیسک گردن خفیف می باشد با انجام حرکات معرفی شده در زیر قادر خواهید بود به درد گردن خود پایان دهید.

مشاوره رایگان!

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید


تماس با : 09121570409

مومنی

نام سایت

کشش گردن با بلند نمودن سر:

1.بر روی تخت و به سمت شکم خوابیده و دست هایتان را در کنار خود قرار داده و سر خود را آویزان قرار دهید.

2.خیلی آرام سر خود را به سمت بالا آورده و کشش گردن را خلاف نیروی جاذبه، انجام دهید.

  1. 5 الی 10 ثانیه این حالت را نگه داشته. حدود 15 الی 20 مرتبه این حرکت را تکرار نمایید.

 انقباض گردن:

  1. بر روی تخت به سمت پشت دراز کشیده، سرتان را بر روی تخت قرار داده و دست هایتان را در کنار بدن قرار دهید.
  2. چانه خود را به سوی قفسه سینه مایل کرده و غبغب بسازید.
  3. 5 الی 10 ثانیه این حرکت را نگه داشته و 15 تا 20 مرتبه تکرار نمایید.

درمان قطعی دیسک گردن توسط شکسته بند

چنان چه به دنبال راهی برای درمان قطعی دیسک گردن خود (اعم از علائم دیسک گردن حاد و خفیف) هستید اما تاکنون موفق نشده اید، توصیه می کنیم حتما از دانش و تجربه آقای مجتبی مومنی استفاده نمایید چرا که بدون شک یکی از خبره ترین افرادی هستند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

رگ گیری و جا انداختن دیسک گردن از جمله روش های درمانی هستند که ایشان برای بیماران خود (با توجه به شرایط و میزان شدت بیماری) تجویز می نمایند و خوشبختانه تاکنون توانسته اند به بسیاری از افراد کمک کنند تا برای همیشه با درد دیسک گردن خداحافظی کنند.

لازم به ذکر است بیماران جهت درمان دیسک گردن بایستی داروها و پمادهای گیاهی که برای آن ها تجویز می شود را به طور صحیح و مکرر استفاده نمایند چرا که به درمان سریع دیسک گردن کمک کرده و موجب بهبودی کامل آن ها می شود.

نشانی

تهران - سه راه افسریه جاده امام رضا سه راه سیمان میدان غنی آباد ، کوچه شهید مهدی ترانشلو پلاک 15


تماس با : 09121570409

لطفا جهت هماهنگی و رزرو نوبت تماس بگیرید ، با تشکر

نظرات شما