با تجربه ترین شکسته بندی ایران ، با یک قرن تجربه
درمان درد سیاتیک بدون جراحی
درمان درد سیاتیک بدون جراحی

درمان درد سیاتیک بدون جراحی

درمان درد سیاتیک بدون جراحی

درمان درد سیاتیک بدون جراحی از جمله موضوعاتی است که بسیاری از افراد امروزه به دنبال آن هستند. این که بتوان سیاتیک خود را بدون صرف هزینه هنگفت جراحی و همچنین به جان خریدن عوارض عمل جراحی درمان کرد بدون شک موردی است که می تواند اثرات مثبتی را بر جامعه امروزی خصوصا جامعه ای که اکثر افراد اعم از پیر و جوان درگیر این بیماری هستند، بگذارد.

درمان درد سیاتیک بدون انجام جراحی را می توان یک انقلاب بزرگ در علم پزشکی به شمار آورد. سیاتیک در حقیقت بزرگ ‌ترین عصب در بدن می باشد که از قسمت پایین کمر تا پا امتداد پیدا می کند. همان طور که گفته شد بسیاری از افراد به این درد دچار هستند و با آن دست و پنجه نرم می کنند. دغدغه ای که این افراد دارند آن است که درد سیاتیک خود را بدون انجام عمل جراحی درمان کنند تا عارضه های ناشی از این درمان تهاجمی را متحمل نشوند و بتوانند فعالیت‌ روزانه خود را همچون گذشته انجام بدهند.

نخستین گزینه و توصیه ای که پزشکان در مورد رهایی از این درد می دهند آن است که درمان سیاتیک بدون انجام جراحی صورت بگیرید. در حقیقت می توان گفت که اولویت پزشکان همیشه استفاده از درمان ‌های غیر جراحی بوده است تا با استفاده از تکنیک‌ های غیر تهاجمی بیماران قادر باشند روند بهبودی سریع خود را شاهد باشند.

لازم به ذکر است فیلم عمل رگ سیاتیک را نیز می توانید دانلود و مشاهده نمایید تا بیشتر با عمل سیاتیک آشنا شوید. اما به راستی چه موقع باید سیاتیک را عمل کرد؟ در ادامه مطلب به این سوال پاسخ داده شده است.

درمان درد سیاتیک بدون جراحی

آیا می توان درد سیاتیک را بدون جراحی درمان کرد؟

بله می توان درد سیاتیک را بدون عمل جراحی درمان کرد اما بسته به وضعیت هر فردی ممکن است گاهی نیاز باشد بیمار بر خلاف میل خود به سمت جراحی روی آورد. درد سیاتیک عموما بر اثر تحریک شدن یک و یا چندین عصب نخاعی بوجود آید. این درد گاهی خفیف و در برخی موارد شدید است و اکثرا علت آن ایجاد ساییدگی در مهره‌ ها و در بخش پایین ستون فقرات می باشد.

خوشبختانه در بیشتر مواقع درد سیاتیک با کمک تغییر سبک زندگی و انجام رگ گیری سیاتیک (در مواقعی رگ سیاتیک گرفته می شود)، بهبود پیدا می کند. تنها نکته حائز اهمیت آن است که رگ گیری سیاتیک را نزد فرد متخصص و حرفه ای که دارای مهارت بالایی در انجام این کار است انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اثر آن را مشاهده فرمایید. افرادی که رگ گیری سیاتیک را انجام می دهند اصولا حرکاتی را جهت تسریع روند درمانی به بیمار آموزش می دهند که توصیه می شود از انجام آن ها غافل نشوید.

تمرینات اصلاحی نیز در مدت زمان چند هفته بدون آن که نیازی به انجام جراحی باشد می تواند درد سیاتیک را تسکین دهد. هدف از انجام دادن تمرینات اصلاحی آن است که قدرت عضلات کمری بهبود پیدا کنند. این حرکات موجب می شوند تا انعطاف ‌پذیری در کلیه عضلات باسن و دیگر اندام های تحتانی بیشتر شود و این گونه علائم سیاتیک کاهش پیدا می کنند.

درمان درد سیاتیک بدون جراحی

درمان سیاتیک با سیاه دانه

خیلی از افراد سوال می کنند که برای درد سیاتیک چه بخوریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که  اولین گیاهی که به شما توصیه می کنیم، سیاه دانه می باشد. طبق تجربه خوردن سیاه دانه خصوصا همراه با عسل تا حد زیادی می تواند درد سیاتیک خصوصا دردهای شبانه را تسکین دهد. علاوه بر این، پمادهایی که یکی از عناصر تشکیل دهنده آن ها سیاه دانه است نیز می تواند به صورت چشمگیری موثر واقع شوند.

اگر به این بیماری دچار هستید احتمالا تا به حال روش درمان سیاتیک با چوب کبریت به گوشتان خورده است. این روش نیز یکی دیگر از روش های درمانی درد سیاتیک می باشد که بیشتر در گذشته رواج داشت و امروزه کمتر کسی آن را انجام می دهد.

جمع بندی

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید دریابید آیا سیاتیک درمان دارد یا خیر باید بگوییم که بله درمان درد سیاتیک شدنی است و تا کنون بسیاری از افراد موفق شده اند این بیماری را برای همیشه درمان کنند بدون آن که عوارض جدی آن ها را تهدید کند.

اگر به دنبال درمان سیاتیک برای همیشه هستید توصیه می کنیم از دانش و مهارت آقای معین مومنی استفاده نمایید چرا که ایشان به واسطه سال های زیاد فعالیت داشتن در زمینه درمان بیماری سیاتیک توانسته بسیاری از افراد را درمان نماید. انجام رگ گیری سیاتیک توسط آقای معین مومنی به صورت کاملا اصولی و با مهارت بسیار بالایی انجام می گیرد.

علاوه بر این پمادهایی برای بیماران تجویز میگردد که روند بهبود افراد را سرعت می بخشد و توصیه می شود حتما آن ها را طبق دستوراتی که ارائه می شود، استفاده نمایید.

نظرات شما