با تجربه ترین شکسته بندی ایران ، با یک قرن تجربه
رگ‌گیری سیاتیک توسط شکسته بند
رگ‌گیری سیاتیک توسط شکسته بند

رگ‌گیری سیاتیک توسط شکسته بند

رگ‌گیری سیاتیک توسط شکسته بند

درد حاصل از سیاتیک  از آزاردهنده‌ترین دردها است که از کمر شروع و تا باسن، پشت و ساق پا را در بر می‌گیرد. حال ما در این مقاله قصد داریم برای شما توضیح دهیم سیاتیک چیست چه علائمی دارد و با معرفی یکی از با تجربه‌ترین متخصصان شکسته بند روش کاهش و برطرف کردن درد حاصل از آن را به شما آموزش دهیم.

سیاتیک چیست؟

سیاتیک در واقع بزرگترین عصب در بدن ما انسان‌ها است که از قسمت باسن و پشت ران در یک خط راست به زانو منتهی می‌ شود و در زانو به دو شاخه تی بال و عصب پروانه تقسیم می‌ شود و حرکاتی مانند راه رفتن و ایستادن با کمک این عصب و شاخه‌ های آن صورت می‌ گیرد.

علائم آسیب عصب سیاتیک

 هنگامی که عصب سیاتیک تحت فشار قرار گیرد و یا آسیب ببیند علائم زیر را احساس می‌کنید

  • ضعف عضلانی و بی‌حسی
  • احساس سوزش در کف پا و کمر
  • شدیدتر شدن درد هنگام حرکت
  • احساس سوزن سوزن یا گزگز کردن در پای و انگشتان پا
  • بی اختیاری و عدم کنترل در کنترل مثانه و روده

نام سایت

علت ابتلا به سیاتیک

عوامل مختلفی امکان دارد ستون فقرات ما را درگیر کند و به اعصاب سیاتیک آسیب وارد نماید که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تنگی کانال‌ نخاعی

تنگی کانال نخاعی یکی از دلایل ابتلا به سیاتیک است و مشخصه اصلی آن تنگی غیر طبیعی کانال تحتانی نخاع است که در واقع به دلیل تنگی و باریک بودن که نخاع و ریشه‌های عصب سیاتیک فشار وارد شده و موجب درد در کمر می‌ شود.

سیاتیک به دلیل دیسک‌های بیرون زده

مهره‌ ها و استخوان‌ های نخاع توسط غضروف از یکدیگر جدا می‌شوند که این غضروفان انعطاف پذیری ما حین حرکت را تامین می‌کند اما زمانی که آسیب ببیند دیسک کمر بیرون زده و عصب سیاتیک تحریک یا تحت فشار قرار می‌ دهد که نتیجه آن درد و بی‌ حسی در کمر خواهد بود و تحقیقات نشان می‌ دهد که ۱ تا ۵ درصده کمردردهای ناشی از سیاتیک به دلیل لیز خوردن و بیرون زدن دیسک است.

سیاتیک و اسپوندیلولیستزیس (Spondylolisthesis)

منظور از این مورد این است که یکی از مهره‌ها به سمت دیگری امتداد می‌یابد و استخوان نخاعی گسترش یافته و موجب آسیب به عصب می‌گردد که هرچی زودتر باید به پزشک متخصص و یا شکسته بند مراجعه کرد.

سندرم (Piriformis) در سیاتیک

این مورد نوعی اختلال عضلانی است که عضله گلابی شکل در آن به طور غیر ارادی سفت یا منقبض می‌ گردد و نتیجه آن تحریک عصب سیاتیک و ایجاد درد است. در واقع عضله گلابی شکل وظیفه متصل کردن قسمت تحتانی ستون فقرات به استخوان‌ های ران را بر عهده دارد و هنگامی که منقبض شود و یا به دلیل زمین خوردن یا تصادف و یا نشستن طولانی مدت آسیب ببیند، به سندروم piriformis مبتلا خواهید شد.

نام سایت

درمان درد سیاتیک توسط شکسته

رگ سیاتیک که در قسمت پشت پا قرار دارد گاهی به دلایل مختلفی همچون فشارهای ناگهانی سرپایی ایستادن‌های مداوم تن‌های طولانی مدت روی صندلی غیر استاندارد و مواردی از این قبیل دچار گرفتگی می‌شود و نتیجه آن درد در این قسمت از پا است.

درمان درد حاصل از سیاتیک با روش‌های مختلفی انجام می‌ گیرد که یکی از بهترین این روش های درمان درد بدون عمل جراحی و به کمک شکسته بند است که ین نوع درمان به شما کمک می‌ کند در سریع‌ ترین زمان ممکن دردتان برطرف گردد اما این مورد به متخصص شکسته بند نیز بستگی دارد و هر چقدر متخصص و با تجربه‌تر باشد می‌ تواند مشکل شما را زودتر و بهتر برطرف کند.

یکی از با  تجربه‌ ترین و ماهرترین پزشکان متخصص شکسته بند دکتر مجتبی مومنی است که برای درمان و کاهش درد حاصل از سیاتیک به به انجام رگیری بیماران خود پردازد در واقع ایشان س دست گره‌ها و گرفتگی‌ هایی که در رگ سیاتیک و ماهیچه‌ های اطراف آن به وجود آمده است را برطرف می‌ کند.

استفاده از کیسه آب گرم برای درمان درد حاصل از سیاتیک از دیگر روش‌ هایی است که این پزشک متخصص به بیماران خود آموزش می‌ دهد.

جمع بندی

در این مقاله  روش درمانی رگ گیری سیاتیک توسط شکسته بند مجتبی مومنی را توضیح دادیم و نیز دلایل ابتلا به این عارضه و علایم آن را ذکر کردیم بنابراین اگر شما  نیز به این مشکل دچار هستید می توانید با مراجعه به این شکسته بند با تجربه درد ناشی از آن را کاهش یا برطرف کنید زیرا این متخصص توانایی درمان رگ گیری انواع ستایتک از نوع  حاد، مزمن، متناوب و دو طرفه را دارد.

 

شماره تلفن شکسته بند مومنی : اینجا کلیک کنید

 

آدرس شکسته بندی مومنی : اینجا کلیک کنید

نظرات شما